18 Februari 2009

rendah diri

aku ase rendah diri sgt ble berjln sorg..lg2 time aku baleq kje...ramai org pndg aku lain...
kkdg 2 aku malu sndri...aku seda aku neyh xsesempurna dorg sume 2...xpi aku pown manusia
mcm dorg gak...aku pown ade aty n perasaan gak...aku terase cm rendah diri sgt2..
da la x lawa..tempang lak 2..hmm..entah la..xpi ramai org sokong n nasihat kan atul supaye bersaba..insyaallah...selagi atul idop,atul akan bersaba..walaw aty sedeyh sgt...atul taw sume yg ALLAH bg 2 adalah hikmah...dan atul juge slalu ingtkan yg ALLAH nk duge kekuatan ht dn perasaan atul...skang,atul da xpedulik ape org nk pandg n nk ckp...mlt tempayang leyh totop, xpi mlt org..?? mati jerk baru mlt org 2 tetotop..kan.. winkwink ; p

1 ulasan:

  1. ratul,gmbar sblah shah tuh ke hang nya bkl tng????

    BalasPadam